Wij zijn zo Ver(s)!

Vechtclub XL

Ontwikkeling van de promoties campagne van de opening van de Vershal Vechtclub XL.

  • print

Broedplaats Vechtclub XL heeft er een nieuwe ruimte bij; de Vershal. Een industriële ruimte is getransformeerd tot werkplaats van bakkerij Skorpan, koffiebranderij Nordkapp Coffee, en streekproductendistributeur Rechtstreex. Naast werkruimtes zijn er ook de brewpub met podium van De Kromme Haring en de winkel Rood & Bloem te vinden, waar zowel producten uit de vershal te koop zijn als ook planten, bloemen en designproducten.

Fotografie: Rudest Photography

Wij zijn zo ver(s)!

Voor de campagne hebben wij ons gericht op de seconden voor de feestelijke opening. Wij zijn zo ver(s)! Het werk is verzet en de bloemen kunnen op tafel, het bier wordt geopend, de koffie wordt ingeschonken, enz. Het wachten is op de bezoeker. Hiermee sluit de campagne mooi aan bij het ambachtelijke karakter van de vershal en de informele en feestelijke sfeer van het openingsfeest.

Vechtclub XL

De set is opgebouwd uit materialen van Vechtclub XL en alle producten zijn ook afkomstig uit de broedplaats. De armen, die de handelingen uitvoeren, zijn die van de ondernemers uit de Vershal. Dit benadrukt nogmaals de 'doe-het-zelf' en ‘handen uit de mouwen’-mentaliteit van de Vershal.