Out of the Blue

TivoliVredenburg

Ontwikkeling identiteit en campagne voor diner- en concertreeks Out of the Blue.

  • identiteit

  • print

Out of the Blue is een nieuw format van TivoliVredenburg, AVROTROS en Radio 4. Een gezellige avond met diner en aansluitend een klassiek muziekspektakel door het Radio Filharmonisch Orkest. Voor elke editie wordt een nieuw stuk uitgekozen, op een luchtige manier toegelicht door een bekende Nederlander. Voor de komende drie edities ontwikkelden wij een identiteit en campagne waarin de muziek en een inspirerend verhaal samenkomen, ‘Out of the Blue’.

'De nieuwe wereld'

Voor het campagnebeeld ontwikkelen we voor elke editie een tafelloper met daarop een visuele interpretatie van het klassieke stuk en het land van oorsprong. De eerste editie op 5 oktober 2017 stond in het teken van de Tsjechische componist Dvořák en zijn negende symfonie ‘De nieuwe wereld’. Een stuk dat hij componeerde tijdens zijn verblijf in Amerika. Cabaretier Thomas van Luyn kroop in de huid van Dvorak om tussen de muziek door context te geven aan het werk.

Foto's: Juri Hiensch

Verdi, Respighi & Puccini

Voor muzikale fijnproevers en liefhebbers van de Italiaanse keuken

Debussy - La Mer

Een symfonische ode aan de zee en fruit de mer